יום חמישי, 9 במרץ 2017

פלמינגו (?)

ב-2011 פורים חל ב-20 למרץ ותכננתי להתחפש לפלמינגו. 
לא זוכרת מאיפה בא לי הרעיון, למה בחרתי בו ואיך תכננתי לבצע אז את התחפושת. 

בשני במרץ כשג' התקשר לשאול איפה אני כדי לבוא להיות איתי כשיודיעו לי, אמרתי לו שאני בדרך לקנות דברים לתחפושת. הוא התעקש לדעת איפה אני *בדיוק* ונפגשנו בנקודה מסוימת, משם הוא לקח אותי לבית קפה וחיכה שיתקשרו להודיע לי (לא הספקתי לקנות כלום לפני). 

בין 2012 ל-2016 לא העזתי לתכנן להתחפש שוב לפלמינגו. פחדתי שעוד מישהו ימות. 

באפריל 2016 נתקלתי בפריט לבוש שברגע שראיתי אותו חשבתי לעצמי: "יכול להתאים לתחפושת של פלמינגו" (זו היתה חנות בגדים, לא חנות תחפושות). אחרי הרבה חששות והתלבטויות, החלטתי כן לקנות, גם כי זה רק עלה 30 ש"ח וגם כי תהיתי האם 2017 תהיה השנה בה אעז לחשוב שוב על להתחפש לפלמינגו. חיכיתי במתח כמה ימים אחרי הקנייה, וזה עבר בשלום - אף אחד לא מת. 

באוגוסט 2016 נוספו לתחפושת הפריט השני והשלישי: חיפשתי איך להיות יצירתית בתקווה שזה ישפר את מצב רוחי. 
גם הקניות האלו עברו בשלום: אף אחד לא מת. 

אם יהיה לי אומץ ואם הכל ילך כמתוכנן, אתחפש מחר או מחרתיים לפלמינגו. ואולי הפעם אף אחד לא ימות. 






קטעים איתי. 
רק עכשיו הבנתי: 
עד עכשיו בכל פעם שחשבתי על התחפושת הזו, חשבתי שזה רק להעז לבדוק האם-אפשר-להתחפש-לפלמינגו-בלי-שאף-אחד-ימות. 
רק ממש עכשיו תוך כדי תפירה קלטתי שזה בעצם בעיקר, או בכלל, הרצון להחזיר את הגלגל לאחור ו/או לחזור לרגע שלפני. 





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עדכון:
התחפשתי לפלמינגו. יצא מוצלח. אף אחד לא מת הפעם. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על השיתוף (הבלוג מאפשר תגובות מזוהות בלבד).
Thank you for sharing (The blog does not allow commenting anonymously)