יום שני, 31 במאי 2010

יום הולדת למ. בלימה לימה

ב-27/5/10 הצטרפתי בלימה לימה לחגיגות יום הולדת לידיד שלי, מ. (בן זוגה של חברתי א.).


במהלך הערב מישהו שעמד מאחורי אמר לי ש"אנחנו מאד מתפעלים". אמרתי לו תודה ולא ממש התייחסתי - הנחתי שזה עוד בחור שרוצה להתחיל עם אחת מאיתנו (היינו ארבע בנות ובחור אחד).  
אח"כ ראיתי שכשהוא אמר "אנחנו", הוא דווקא התכוון אליו ואל בחורה שהיתה איתו, שהסתכלה עלינו בעיניים בורקות. שמחתי שכבר יש לי הזדמנות לתרגל את ההחלטה שלי בנושא (ראו את הפוסט הקודם, "יום הולדת 6 לסטודיו נעים") והזמנתי אותה להצטרף - היא שמחה להזמנה, הצטרפה למעגל הקטן שלנו ורקדה איתנו. כשהיא הלכה כבר נפרדנו בחום, כמכרות ותיקות : ) . 


כשעברתי ממקום למקום תפס לי את היד מישהו והסתכלתי עליו בחשדנות - הוא לא היה נראה לי מוכר. כשהוא אמר "שאני אבקש מה DJ לשים לנו סלסה?" שאלתי האם אנחנו מכירים והוא אמר "את רוקדת בביכורי העיתים, לא?" התאפקתי לא להתגלגל מצחוק ואמרתי לו שכן..... (מוזמנים לקרוא את ההערה שלי בנושא בפוסט הקודם, שאז היתה הפעם הקודמת בה נשאלתי את השאלה הזו). 


גם הפעם DJ עידו ווידו ('סוליקו') הדגים עד כמה הוא  מ ו ל ך  על הרחבה מכס מלכותו; העמדה. רקדתי ללא הפסקה מהרגע שהגעתי ועד 03:00 לפנות בוקר - הלכתי כשעידו כבר לא יכול היה לשים שירים ש"עולים" אלא רק שירים ש"יורדים".
נשארתי לבד אחרי שכל חברי הלכו - פשוט לא רציתי להפסיק לרקוד, וכשעידו מתקלט הרבה יותר קל להמשיך לרקוד מאשר להפסיק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על השיתוף (הבלוג מאפשר תגובות מזוהות בלבד).
Thank you for sharing (The blog does not allow commenting anonymously)